Portfolio
Wapenfeiten. Waar ben ik trots op?
Voor Zoutgrot & Zo een huisstijl en website ontwikkeld. Daarnaast verschillende folders en flyers ontworpen ter ondersteuning van de marketing. Dankzij voortdurende investeringen in SEO, staat de website lokaal in Limburg op de hoogste positie.
Bij de Stadscamping verantwoordelijk voor de crowdfunding marketingcampagne, waarmee €40.000 werd opgehaald in 72 uur.
Ik was onderdeel van de organisatie van StreamCon. Voor StreamCon een website ontwikkeld. Bij StreamCon was ik verantwoordelijk voor het media design en de marketing van het evenement. Tijdens het evenement was de gehele streaming community van #TwitchNL aanwezig.
Tijdens de ‘corona-pauze’ van 2021 in September – November waarin het mogelijk was om evenementen te organiseren, een beursstand ontwikkeld voor Dutch Leaf en ontwikkeldeik een concept (inclusief marketing en communicatie) in slechts 2 weken richting klanten.
Voor Grasscompany.com ruim 100 nieuwsbrieven geschreven en leiding gegeven aan bijbehorende marketingcampagnes.
Voor Greengo Products werd de website geoptimaliseerd, zodat deze meer conversiegericht was en voldeed aan de wetgeving voor tabaksartikelen. Als onderdeel van de internationale marketingstrategie werd de website vertaald naar Engels, Frans en Spaans.
Voor het merk FLEVA werd een website ontwikkeld inclusief authentieke copywriting.
Voor Zouttherapie Benelux een volledige restyling en optimalisatie van de website doorgevoerd, waardoor SEO sterk verbeterd werd en er (meetbaar!) meer aanvragen binnenkwamen voor het bouwen van een zoutkamer. Hierdoor bijgedragen aan de opkomst van Zouttherapie in Nederland.
Voor Himalaya Salt Shop een huisstijl en B2B webshop ontwikkeld met focus op SEO en online zichtbaarheid.